سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

دروغگو

امروز می خوام نظرم رو در مورد سرزمین فلسطین بگم سرزمین فلسطین بیش از ۶۰ سال است که توسط صهیونیست های  بی دین  اشغال  شده  است  اون ها  دلایل  زیادی  برای  اشغال  این سرزمین می آورند یکی از دلایل آن ها این است که قدس روزی محل زندگی یهودیان  بوده   است. ولی آیا این صهیونیست ها از نسل همان یهودیانی هستند که روزی در سرزمین فلسطین زندگی می کرده اند آیا نمی توان گفت مردم فلسطین از نسل آن یهودیان بوده اند و  حال  مسلمان  شده اند؟ و حال این سوال پیش می آید اکنون دولت آمریکا طرفدار این صهیونیست های بی دین است و حرف آنها را مبنی بر اینکه قدس  متعلق  به  این  صهیونیست هاست  را  تایید  می کند  ولی  چرا سیاستمداران آمریکایی نمی گویند کشور آمریکا روزی متعلق  به  سرخپوستان  بوده  و  همچنین اثری از سفید پوستان و سیاه پوستان در این سرزمین وجود نداشته است حال چرا این مدعیان از سرزمین سرخپوستان خارج نمی شوند و این سرزمین را متعلق به خود می دانند؟ 

و آیا این مدعیان حاضر می شوند کشوری چون افغانستان که به  ایران  تعلق  داشته  به  ایران  باز گردد؟و البته این را بگوییم که  من ادعایی نسبت به تعلق داشتن افغانستان به ایران را  ندارم ولی من این سوال را در جواب حرف های آنهایی مطرح می کنم  که  فلسطین  را  متعلق  به  خود  می دانند چون روزی در این سرزمین بنی اسرائیل زندگی می کرده اند. و البته این را هم بگویم که  من با نام اسرائیل بر روی این رژیم جعلی مخالفم و دلیلم برای این حرف این است که آنها  اولاْ  یهودی نیستند و یک مشت صهیونیست بی دین هستند و از طرفی اسرائیل جدّ  حضرت یوسف (ع)  بوده است و نامگذاری این اسم بر روی یک مشت بی دین و بی هویت کار صحیحی  نمی باشد  و  فقط باید به آنها گفت صهیونیست. این حرف ها دروغگویی آنها را اثبات می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد