سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

همه ی مردم ایران باید تحصیل کرده باشند.

شاید با خودتان بگویید که قرار نیست همه تحصیل کرده باشند کشور به رفتگر و کارگر و ... نیاز دارد ولی نظر من این است که همه ی مردم ایران باید تحصیل کرده باشند  و  کارهایی  مثل  رفتگری  و کارگری را باید رباط ها انجام دهند من دوستانی دارم که  شاید  دیپلمشان  را  هم  نگرفتن   و   به خدمت سربازی رفتند و  بعد  کارگری  کردند  و  بعد  ازدواج  کردن  و  خیلی ها  را  می شناسم  که همینطوری زندگی کردند و سی سال کارگری کردند که فقط شکم همسر  و  فرزندان  خود  را  سیر کنندو خود را در همین حد محدود کردن این  یعنی  محدودیت  در  زندگی  آنها  در  صورتی  که  می توانستند پیشرفت کنند و به خود و مملکتشان خدمت کنند خود را در یک حد محدود  کردند  و  فقط برای یک لقمه ی نان تلاش کردند من نمی گوییم آنها خدمتی به  کشورشان نکردند، نه ، من  می گوییم آنها می توانستند بهتر و بیشتر خدمت کنند.از این بدتر که آنها حال که  پیر  شدند  با  حقوق بازنشستگی خود می خواهند از زندگی لذت ببرند.که دیگر خیلی دیر است.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا - وی ویو شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم موفق باشید
^_^

رضا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

یادتون رفته ایران فقط آخوند پرورش میداد و آخوند ها جلوی درس خوندن مردم رو میگرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه اخوندا جلوی درس خوندن کسی رو گرفته بودن در زمان صفویه و قبل از اون که ما این همه دانشمند نداشتیم حتی بعد از اون هم که استعمارگران مانع پیشرفت شدن بازم ما شخصیت های علمی داشتیم اگه قرار بود آخوند جلوی پیشرفت کسی رو بگیره که ما انقلاب نمی کردیم و این همه پیشرفت نمی کردیم. معمولا اون استعمارگران هستن که نمی خوان ما پیشرفت کنیم و انرژی هسته ای ما رو نظامی می دونن . و خیلی چیزای دیگه . یکی مثل خاتمی نمی خواد این مملکت پیشرفت کنه و میاد در نیروگاه هسته ای رو می بنده یکی مثل موسوی هم پیدا میشه که ایستادگیه ملت ایران رو برای رسیدن به خواسته های خودش( انرژی هسته ای ) خوار کردن ملت ایران می دونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد