سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

محدودیت یا حفظ حریم زن ؟

اونهایی که اسلام را زیر سوال می برند و می گویند اسلام با حجاب برای زن محدودیت می آورد خودشان از زن یک برده ی ج.ن.س.ی ساخته اند و حتی از زن یک کالای تبلیغاتی ساخته اند و برای تبلیغ کالاهای خود از تصاویر زنان استفاده می کنند.اگر ما برای زن ها محدودیت قائل بودیم که نمی گذاشتیم آنها در جامعه حضور فعال داشته باشند. حجاب برای زن محدودیت نیست حجاب میشه گفت محدودیته برای اونهایی که می خواهند از زن سوء استفاده بکنند و وارد حریم زن بشوند. اونهایی که اسلام را متهم به محدودیت می کنند خودشان فقط ظاهر زیبای زن و سوء استفاده از زن را می بینند. و به خاطر ظاهر زیبایش و سوء استفاده از او  برایش ارزش قائل اند.  

اسلام حجاب را برای زن می خواد که زن مورد آزار و سوء استفاده قرار نگیرد نه برای محدودیت و نمی خواهد از زن به خاطر ظاهر زیبایش و ... سوء استفاده بشه. اونهایی که با حجاب مخالفند با بعد معنوی وجود زن مخالفند و فقط بعد مادی را می بینند. زن ها برای خودشون حریم دارند که مرد ها نباید وارد حریم زن بشوند وقتی این حریم شکسته شد دیگر اخلاق هم از بین میرود و جامعه به فساد کشیده می شود. وقتی کسی بی حجاب میشه در واقع حریمش شکسته میشه مثل انسانی می مونه که اجازه میده فردی وارد خونه اش بشه و مسائل و مشکلات خانوادگی اش را بشنوه و بره توی جامعه پر کنه اون وقته که اون فرد توی جامعه دچار مشکل میشه. 

این پوشیده بودن زن به عنوان محدود کردن زن هرگز نیست به عنوان حفظ حریم زن است .  

شهید بهشتی

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.parwana.blogsky.com

سلام
انسان ها دنبال چی استند دنبال یک عشق باشکوه اما بدی اینجا است که تشخیص رنگ عشق برای هر کس متفاوت وای کاش که ما بتوانیم رنگ حقیقی عشق را ببینیم وبه یاد بیاوریم که انسانیم واشرف مخلوقات
راه تان سبز وقد قلم تان برافراشته باد
پدرود تادرود

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

من میگم اسلام برای زن محدودیت میاره آیا از زن دارم بهره وری جنسی میکنم
تازه از همین الان به پدرم گفتم موقع دادن ارث بین من و خواهرم فرق نزاره یعنی به خواهرم یکسان بده
یعنی سنگسار کردن هم درسته !!! ببخشید ولی میخوام بگم تنها چیزی که تو اسلام نیست حقوق زن
همین و بس دیگه برای پوشوندن این محدودیت زور نزنید
پاینده باد ایران

بذار جواب سوال اولت رو بدم.
اینی که مرد ارث زیادی می بره مشخصه مرد قراره زندگی رو اداره کنه زن که قرار نیست یه زندگی رو بچرخونه.
همون طور که دیه ی مرد بیشتر از زنه خوب این وسط زنه که زنده است و سود می بره نه مرده. اگه قراره زن فاحشه رو سنگسار کنن مرد زنا کار رو هم اعدام می کنن.کسی زور نمی زنه اینجا مملکته اسلامیه مردم ایران از ۱۵۰۰ سال پیش اسلام رو پذیرفتن شما هم اگه نمی خوای قبول کنی می تونی از این کشور مسلمان نشین تشریفت رو ببری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد