سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

انقلاب رنگی

انقلاب رنگی چیست؟  

 

انقلاب رنگی  انقلاب رنگی دسیسه دسیسه

امریکا و دیگر مستکبران غربی همیشه دنبال این بودند که به طریقی به یک کشوری سلطه پیدا کنند. چند ساله که آمریکا و متحدانش با شیوه ی انقلاب رنگی . انقلاب هایی را در کشورهایی چون اکراین و گرجستان ، قرقیزستان ، چک  بوجود آوردند  اونها با نمادهایی که مردم هر کشور به آن از لحاظ اعتقادی و فرهنگی وابستگی دارند سعی دارند فرد مورد نظر خود را با یک انقلاب رنگی به یک کشور مسلط کنند. در کشور اکراین انقلاب نارنجی را به وجود آوردند و فرد مورد نظر خود و حامی خود را روی کار آوردند. در کشور ما هم با نماد سبز و ایجاد جنبش سبز سعی کردند فرد مورد نظر خود را حاکم کنند که موفق نشدند و نخواهند شد. انقلاب نارنجی هم بعد از چند سال در کشور اکراین شکست خورد. و جای خود را به مخالفان این انقلاب داد تا جایی که فرد کودتا کننده ی اکراین که با کودتای رنگی روی کار آمده بود در انتخاباتی که صورت گرفت کمتر از 6 درصد آرا را بدست آورد. 

اوباما و شیمون پرز  رئیس رژیم صهیونیستی هم در ایران از موسوی حمایت کردند تا بتواند با ایجاد انقلاب رنگی دیگر موسوم به جنبش سبز کودتا کرده و قدرت را بدست گیرد که ناکام ماند. 

به خوبی میشه فهمید که جنبش سبز هم یک انقلاب رنگی و در واقع دسیسه ی آمریکا و غرب است و با همکاری غرب بوجود آمده است بخصوص اینکه آنها و رسانه هایشان با تمام وجود از آشوب های بعد از انتخابات حمایت کردند. و موسوی هم در مقابل حمایت آنها سکوت کرد. نماد های رنگی و بحث تقلب در انتخابات در کشور هایی چون گرجستان و اکراین هم مطرح بود . و غرب با این روش ها سعی در سلطه بر ملت ها داشت. و در خیلی از اون کشور ها با این روش موفق بود ولی در کشور ما ناموفق.چون اونها هنوز نفهمیدند این انقلاب به فرد یا گروه و یا حذب خاصی تعلق ندارد و این انقلاب متعلق به همه ی مردم ایران است و فرد یا گروه و حذب و یا جنبش خاصی آن را به وجود نیاورده . ویک گروه کوچک و یا جنبش خاص نمی تواند با یک کودتا بر تمام کشور و مردم مسلط شود.

نظرات 7 + ارسال نظر
دوست تو چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ق.ظ http://elvi.blogsky.com

سلام محمد رضا جان
به وبلاگم آمدی و مرا دعوت کردی من هم به تو سرزدم. از خلوص نیتت خوشم می یاد ولی امیدوارم خدا کمکت کنه که چشمات از اینی که باز هست بازتر بشه و حقایق آشکاری که در جامعه ما می گذرد، و سبب نارضایتی شدید مردم خصوصا قشر متوسط و تحصیلکرده جامعه ما می شود را بهتر ببینی. این که همه مشکلات و نا بسامانیهای را به غرب نسبت بدهیم یک روش نخ نما شده است، که از کمونیسم روسیه یاد گرفته ایم، که همانطور که می دانی بهش می گن تئوری توطئه، خوب است ما چشمهایمان را باز کنیم و حقایق را بهتر ببینیم. البته بدان من طرفدار موسوی یا نهضت سبز یا هر چیزی از این قبیل نیستم، ولی اگر جریان انتخابات اخیر جامعه ما را به آشوب کشید، و تبعات آن هنوز ادامه دارد، و خواهد داشت دلیلش فقط انقلاب رنگی آمریکاییها نیست، دلیل اصلیش کاستیهایی است که در جامعه ما به دلیل اشتباهات خود ما به وجود آمده است.
برایت آرزوی موفقیت می کنم

سلام عزیز
منم توی حرف هام نگفتم همه ی مشکلات ما فقط آمریکاست و موسوی و اینجور جونورا.
بالاخره آدم ها خودشون هم باعث بدبختی و مشکلات برای خوشون میشن من نظرم اینه که ما با اینکه مسلمانیم با این حال به پیشرفت و علم که پیامبرمون سفارش کرده فکر نکردیم اگه فکر کرده بودیم اینقدر توی زمان شاهان و زمان های دیگر که باعث شد مسلمون ها از دنیا عقب بیوفتند ما عقب نمی افتادیم و تحقیر نمی شدیم.

جواد جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://farsi-khamenei.blogfa.com/

تشکر از متن زیباتون عالی بود

بی رنگ سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://saeidan.mihanblog.com

آفرین

علیرضا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
اخوی قالبت هم که سبزه
شوخی میکنم
مطلبت حق است
ولی عده ای نمیدونن چون گول ظاهر و پول این منافقا رو خوردن
الان فقط باید روی بصیرت کار کنیم
دمت گرم
اجرت با اقا

صابر شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.saberin313.blogfa.com/

سلام داداش
متن خوبی بود. مخصوصا آخرهای متن.
قلمت همیشه زنده باشه.
سال ؛ همت مضاعف و کار مضاعف ؛ رو هم خدمتتون تبریک میگم.
به امید ظهور
یا علی

او سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام. چند نکته:
1. عده‌ای از روحانیون همچون شیخ فضل الله نوری، انقلاب مشروطه را نتیجه توطئه انگلیس می‌دانستند.

2. اگر تمام اتفاقاتی که در کشورهای جهان سوم می‌افتد را حاصل برنامه و نقشه ی خارجی و امپریالیسم بدانیم، کمی وضعیت عجیب می‌شود. شاه معتقد بود که امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نقشه سقوط او را کشیده‌اند چرا که تمام رسانه‌های غربی را در فرانسه در اختیار آیت الله خمینی قرار داده‌اند و از برنامه‌های او برای پیشرفت ایران هراس دارند و...

3. امروزه اعتراضات مردم را برنامه استعمار می‌دانند و...
سوال:
آیا مردم ایران حق اعتراض به شرایط خودشان را ندارند؟ آیا حرف شما به معنای پذیرش توهمات شاه نیست که معتقد بود انقلاب 1357 منشا خارجی دارد؟ چرا مردم ایران را مشتی بی دست و پا باید پنداشت که همیشه در خدمت قدرت است و اگر اعتراض کرد، دست خارجی پشت پرده است؟
این را هم بدانید که انقلاب‌های نارنجی و دیگر رنگ‌ها فقط برای کشورهایی به کار گرفته می‌شود که تا اندازه ای مردم حق آمدن به خیابان دارند و کشته نمی‌شوند. انقلاب‌های رنگی مدلی برای کشورهای جهان سومی نبوده و نیست.

شما هر چی به نفع خودت باشه تعبیر می کنی؟ شیخ فضل الله نوری دنبال جمهوری اسلامی بود اگه حرفی ام زد برای همین بود نه اینکه مخالف مشروطه باشه . الان در کشور هایی چون هایتی ، افغانستان ، عراق و خیلی از کشور های دیگه آمریکا و نقش استکبار هست کی می تونه نقش توطئه های استکبار و آمریکا رو در سلطه بر کشور ها رو قبول نکنه و بگه همچین چیزی نیست . همین وجود رژیم صهیونیستی در منطقه خودش برای سلطه بر منطقه است. شما از نقش رسانه های غربی در سقوط رژیم پهلوی حرف می زنی رسانه های غربی یه مشتی حرف هایی رو فقط توی کشور های خودشون زدن اون روز ها اعلامیه های امام به وسیله ی یارانشون به دست مردم می رسید تا رسانه های غربی ، اگه رسانه های غربی مخالف رژیم شاه بودن که این همه با جمهوری اسلامی مخالفت نمی کردن این همه تلاش نمی کردن که رژیم برگرده سی و یک ساله آمریکا و غرب در تلاشن که جمهوری اسلامی نابود بشه و از تمام ابزار و امکانات در این راه استفاده کردن وقتی شاهی وجود داشت که نوکر آمریکا و غرب باشه چرا غرب باید تلاش کنه که این رژیم شاه سقوط کنه؟؟؟؟؟مسلما این توطئه ها همه اش زیر سر استعماره دیروز هم اتفاقا بحث انقلاب رنگی همون انقلاب گل لاله در قرقیزستان بود.
چرا شما فکر می کنی یه مشتی اراذل که با توطئه ی بیگانگان آمدن و شهر را به آشوب کشیدن و به اماکن مردم هجوم می آورند مردم ایران هستن؟؟؟؟؟؟؟ تا دیروز شاه برای شما منافق ها خوب بود حالا بد شده ؟؟؟ تا دیروز شاه آمریکایی بود و نوکر استعمار حالا مردمی ؟؟؟؟به نظرت مردم ایران میان و به اماکن عمومی آسیب می زنند به بیت المال آسیب می زنند؟؟؟؟ اگه اونهایی که شما میگید مردم هستند و آشوب کردن پس اون میلیون ها نفری که در ماه دی و 22 بهمن به خیابان ها ریختن و علیه آشوب ها و منافق ها و توطئه گران شعار دادن کی بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

... یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

avalan shoma khoon jelo cheshmatoono gerefte va aslan manzoore oooo ro nafahmide dari dari vari migi. dovoman adam koshi zoorgooyan pasti ke shoma darin tarafdarisho mikoonin bar hame az jomle shoma maloome.sanian mardam iran oonayi nistan ke baraye sandis oomadan biroon

ما دری بری می گیم یا شمای ساده دل که یه نفر مثل موسوی بیاد بدون مدرک یه چرت و پرتی بگه یه عده ی ساده دلی هم مثل شما دنبال حرفش رو بگیرید اگه اینا واقعا راست میگفتن که توی دوره های خودشون به مردم ایران خدمت کرده بودن اونا بزرگترین خیانتی که کردن این بود که نیروگاه هسته ای رو بستن شما خون جلوی چشمانتون رو گرفته که نمی فهمید و می زنید بیرون به مال و اموال مردم آسیب می زنید آره معلوم که یه کسی مثل موسوی خیلی هم بهش میاد آدم کش باشه خوب کاملا معلومه یه مشتی مثل موسوی که شیمون پرز و اوبا ما که قاتل مردم فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان و دیگر کشور ها وقتی ازش حمایت بکنن معلومه. اگه مردم ایران از نظر تو برای ساندیس امدن بیرون شما که بیشتر دارید می گیرد همون پولی که دولت امریکا برای هجوم رسانه ای از طریق اینترنت برعلیه ملت ایران به کار می گیره ، به نظر تو اون آدمی هایی که امدن و به اموال عمومی آسیب زدن و غارت کردن اون ها که عده ی زیادی هم نبودن اون ها مردم ایران هستن و اون چند میلیون نفری که در ماه دی و 22 بهمن امدن و بر ضد هاشمی و موسوی و کرربی شعار دادن مردم ایران نیستن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد