سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

خصوصی سازی

نمی دونم چه کسی اولین بار توی کشور خصوصی سازی رو مطرح کرد ولی یادم هست دوره ی دومی بود که آقای خاتمی می خواست رئیس جمهور بشه ، اون موقع آقای دکتر محمود کاشانی که دکترای اقتصاد داشت هم کاندیدا بود یادمه بحث خصوصی سازی رو مطرح کرد. وقتی آقای خاتمی رئیس جمهور شد خصوصی سازی را پیش گرفت اون موقع ها یادمه هر جایی که میشد رو خصوصی می کردن حتی بیمارستان ، کاشان یه بیمارستان شهید بهشتی رو داشت که اون رو هم خواستن خصوصی کنن که اون موقع اتفاقاتی افتاد و کارگرانی که حقوقشان را از یه شرکت دولتی چند ماه بود که نگرفته بودن با مردم اعتراض کردن و با چماق از اون ها پذیرایی شد که بماند که یه مادر شهید رو هم کشتن.  

نظر من :نظر من اینه که هر چی توی کشور هست رو نباید خصوصی کرد مثل بیمارستان و فنی و حرفه ای ها ، جدیداً هم شنیدم که قراره یه فنی و حرفه ای رو قسمتیش رو خصوصی کنند. به نظر من این به ضرر قشر محروم جامعه است و اون ها هستند که آسیب می بینند و اون  وقت نظام ما حامی محرومین نیست حامی کسانی است که پول دار و سرمایه دارن . در واقع نظام کشور ما میشه نظام سرمایه داری مثل نظام سرمایه داری امریکا که حتی خیلی از صهیونیست ها که شرکت های بزرگ دست اونهاست در سیاست هم نقش دارن و به دولت امریکا در سیاست فشار می آورند و دولت آمریکا رو به آن سمتی که می خواهند پیش می برند . به نظر من فنی و حرفه ها و دیگر مراکز آموزشی نه تنها باید دولتی باقی بمونه بلکه باید دولت طرحی رو دنبال کنه که همه بتونن از آموزش رایگان (با توجه به قانون اساسی کشور که آموزش رایگان برای همه رو مطرح کرده) برخوردار باشند. حتی اگه می تونند از اینترنت هم در این مورد استفاده کنند.

پس نتیجه اینکه خصوصی سازی باید درست مدیریت بشه که قشر محروم جامعه ضربه نبینند و حقشان ضایع نشه و در واقع همه سود ببرند نه قشر خاصی.

حضور فرزندان شما در اجتماع

بعضی خانواده ها هستند که دوست ندارن فرزندانشان در اجتماع حضور پیدا کنن و مخالف این هستند که فرزندانشان با دوستان باشند و یا حتی از خانه بیرون بروند که با دوستانشان باشند اونها مدام از این می ترسند که فرزندانشان به راه بد کشیده بشن یا معتاد بشن و اینجور حرف ها . ولی این اعتقاد درستی نیست چون غیر از اینکه بچه ها منزوی میشن وقتی هم در اجتماع نیستن خیلی چیزا رو تجربه نمی کنن و ساده لوحانه به همه چی نگاه می کنن ، و افراد ساده لوحی هستند. من کسایی رو میشناسم که مانع شدن بچه هاشون در اجتماع حضور داشته باشن با این و اون دوست بشن و الان آدم های  ساده و  وابسته به خانواده و منزوی  هستن و و شاید 25 سال سن دارند ولی هنوز نمی تونن برای خود تصمیم بگیرند و حتی دنبال کار بگردند و از حقوق خود در جامعه دفاع کنن و خیلی چیزای دیگه...از طرفی زیاد آزاد بودن هم خوب نیست اینکه آزاد باشی و هر کاری خواستی بکنی و خانواده ات هم توجهی نکنن اینطوری بیشتر مشکلات بوجود میاد ، که خیلی از این رفتارها و بی توجهی ها در خانواده ها باعث شده که جوان ها حتی به اعتیاد کشیده بشن که در این صورت خانواده ها مقصرن. 

نظر من : نظر من اینه که خانواده ها باید به فرزندانشون اجازه بدن که در اجتماع حضور پیدا کنن و دوستانی داشته باشن ، و خانواده ها هم بر اعمال اون ها ناظر باشن ، و  رفتار فرزندانشون رو با توجه به تجربیات خود و حرف زدن با اون ها کنترل کنن. و خوب بد رو به اونا متذکر بشن تا اینکه اونا رو یه جایی حبس کنن. و حتی اگه اون ها رو تنبیه هم بکنن بهتر از منزوی کردن اون هاست.

یک پیشنهاد

پیشنهادی جالب از یک هم میهن درباره امارات یکی از هم میهنان در پیشنهادی جالب با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات نوشت: چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمی کنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند....!! اگر به نظر شما هم پیشنهاد جالبی است برای بقیه هم بفرستین.آفرین به این ایرانی

توهین سایت گوگل به ایران و ایرانی

امروز یه مطلبی رو دیدم که واقعا ناراحت شدم اینکه سایت گوگل توی مترجم معروفش کاری کرده که اگه عبارت خلیج فارس رو وارد کنی و بخوای به انگلیسی ترجمه کنی به جای Persian Gulf چیز  دیگری می آید. برای اعتراض و دیدن این مطلب اینجا را کلیک کنید.

سایت گوگل از عبارت مجهولی برای خلیج فارس در مترجم خود استفاده کرده است ما هم از عبارت گاگول به جای گوگل استفاده می کنیم. سعی کنید هر جایی که سایت گوگل رو لینک می کنید با عنوان گاگول به معنای نفهم لینک کنید. چون نمی فهمن و دارن اشتباه ترجمه می کنند. چقدر گاگولن

از شوخی گذشته باید یه کم سرمایه گذاری بشه تا بتونیم یک جستجوگر ملی طراحی بکنیم در زمان انتخابات هم من یادم هست سایت های طرفدار آقای احمدی نژاد نمی تونستن سایتشون رو به گوگل معرفی کنند. غیر از این هم سایت گوگل یه دسیسه ی دیگه هم کرده بود اینکه اگه توی سایت گوگل می نوشتی تورم در دولت نهم سایت هایی که دروغ پردازی کرده بودند رو نشون می داد که گفته بودن تورم ۲۳ در صد هست. 

توهین سایت گوگل رو به صورت فیلم اینجا قرار دادم دانلود کنید. 

دانلود فیلم 

حجم فایل : 263 کیلو بایت