سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

خصوصی سازی

نمی دونم چه کسی اولین بار توی کشور خصوصی سازی رو مطرح کرد ولی یادم هست دوره ی دومی بود که آقای خاتمی می خواست رئیس جمهور بشه ، اون موقع آقای دکتر محمود کاشانی که دکترای اقتصاد داشت هم کاندیدا بود یادمه بحث خصوصی سازی رو مطرح کرد. وقتی آقای خاتمی رئیس جمهور شد خصوصی سازی را پیش گرفت اون موقع ها یادمه هر جایی که میشد رو خصوصی می کردن حتی بیمارستان ، کاشان یه بیمارستان شهید بهشتی رو داشت که اون رو هم خواستن خصوصی کنن که اون موقع اتفاقاتی افتاد و کارگرانی که حقوقشان را از یه شرکت دولتی چند ماه بود که نگرفته بودن با مردم اعتراض کردن و با چماق از اون ها پذیرایی شد که بماند که یه مادر شهید رو هم کشتن.  

نظر من :نظر من اینه که هر چی توی کشور هست رو نباید خصوصی کرد مثل بیمارستان و فنی و حرفه ای ها ، جدیداً هم شنیدم که قراره یه فنی و حرفه ای رو قسمتیش رو خصوصی کنند. به نظر من این به ضرر قشر محروم جامعه است و اون ها هستند که آسیب می بینند و اون  وقت نظام ما حامی محرومین نیست حامی کسانی است که پول دار و سرمایه دارن . در واقع نظام کشور ما میشه نظام سرمایه داری مثل نظام سرمایه داری امریکا که حتی خیلی از صهیونیست ها که شرکت های بزرگ دست اونهاست در سیاست هم نقش دارن و به دولت امریکا در سیاست فشار می آورند و دولت آمریکا رو به آن سمتی که می خواهند پیش می برند . به نظر من فنی و حرفه ها و دیگر مراکز آموزشی نه تنها باید دولتی باقی بمونه بلکه باید دولت طرحی رو دنبال کنه که همه بتونن از آموزش رایگان (با توجه به قانون اساسی کشور که آموزش رایگان برای همه رو مطرح کرده) برخوردار باشند. حتی اگه می تونند از اینترنت هم در این مورد استفاده کنند.

پس نتیجه اینکه خصوصی سازی باید درست مدیریت بشه که قشر محروم جامعه ضربه نبینند و حقشان ضایع نشه و در واقع همه سود ببرند نه قشر خاصی.

نظرات 3 + ارسال نظر
صابر جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://saberin313.blogfa.com/

سلام داداش
استفاده کردم.

پروانه یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.parwana.blogsky.com

سلام
خیلی بجای گفتین موفق وسرفراز باشید
پدرود تا درود

محمدی نور سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com/

سلام
خداقوت
وب خوبی داری موفق باشی


یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد