سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

امید به زندگی

امروز یه فایل صوتی براتون روی وبلاگم گذاشتم  سخنان یه روانشناس خارجی هست که صحبت هاش به فارسی ترجمه شده و حرف های خیلی قشنگی می زنه که آدم رو به زندگی امیدوارتر می کنه اگه خیلی احساس ضعف و نا امیدی می کنید و یا از زندگی خودتون سیر شدید. احساس می کنید آدم خوشبختی نیستید و .... حتما این صحبت ها رو دانلود کنید و گوش کنید.این رو یکی از دوستام بهم داد می گفت که بعد از گوش کردن این حرف ها به زندگی امیدوارتر شده و تغییر بزرگی توی زندگیش براش پیش امده.  

دانلود فایل

توطئه ی جدید سایت گوگل

اگر یادتون باشه من در پست توهین سایت گوگل به ایران و ایرانی مطلبی رو در مورد جعل نام خلیج فارس نوشته بودم این مطلب قبل از آن در سایت های زیادی نوشته شده بود و پس از آن خیلی از کاربران ایرانی اشتباه گوگل را با اونها تذکر دادن، بعد از مدتی گوگل مجبور شد نام صحیح خلیج فارس رو در مترجم خود وارد کند . ولی جدیداً راه دیگری رو پیش گرفته ، اگه شما به این ایمیل که ایمیل ف.ی.ل.ت.ر مخابرات است در جیمیل خود ایمیلی ارسال کنید بعد از چند ثانیه از طرف سایت گوگل ایمیلی برای شما ارسال می شود که می گوید چنین ایمیلی وجود ندارد. 

filter@dci.ir 

این توطئه ی جدید سایت گوگل است . 

 از چند ماه پس از انتخابات سایت های مستهجن و ضد اسلامی زیاد شده است در این بازی جدید گوگل هم نقشش رو داره ایفا می کنه و بیشترین سعیش رو برای بازدید ، بازدید کنندگان ایرانی از سایت های مستهجن و ضد اسلامی و سایت هایی که سیاه نمایی های اقتصادی را بیان می کنند کرده است. و در این بازی جدید می خواهد مانع شود که برخی کاربران گزارش سایت های مستهجن را برای این ایمیل ارسال کنند. من هم تصمیم گرفتم از این به بعد سایت ها و وبلاگ های مستهجن را از طریق دیگر سرویس های ایمیل ایرانی برای این ایمیل ارسال کنم. 

<<به ما بپیوندید>> 

سرویس ایمیل ایرانی 

www.mailfa.com 

www.mailfa.org 

اخطاری که از طرف سرویس جی میل برای شما می آید: 

Delivery to the following recipient failed permanently:

     filter@dci.ir

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message,
but it was rejected by the recipient domain.
 We recommend contacting the other email provider for further
 information about the cause of this error.
The error that the other server returned was:
554 554 Sorry, message looks like SPAM to me (state 18). 

 

برای اطلاع از پست های جدید این وبلاگ در خبرنامه ی وبلاگ ما در سمت راست عضو شوید یا از طریق سیستم rss feeds از به روز شدن وبلاگ ما با خبر شوید.