سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

دسیسه ی جدید گوگل و صهیونیست ها

سایت گوگل با اقدام جدید توهین آمیزی نام اسرائیل را در مترجم خود جلوی نام الله قرار داد.  

ما هم مثل گذشته خشم و نفرتمان را از اون ها نشان خواهیم داد. 

فکر کنم یک سال پیش نام گوگل با عنوان جستجو در فرهنگ لغت زبان انگلیسی قرار گرفت ما هم با همکاری هم تصمیم می گیریم که این نام را تغییر دهیم. 

پیشنهاد می دهم به سایت مترجم گوگل  به آدرس http://translate.google.com بروید . در قسمت متن کلمه ی google را بنویسید و در قسمت " در ارائه یک ترجمه بهتر همکاری کنید:"  

کلیک کنید و کلمه ی  گوگل را پاک کنید و به جای آن کلمه ای که لیاقت اون هاست یعنی گاگول به معنی نفهم یا  نادان را وارد کنید و دکمه ی ارسال را کلیک کنید و به این طریق به گوگل در درک بهتر ترجمه کمک کنید . برای کلمه ی صهیونیسم کلمه آدم کش را وارد کنید. کیف کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

قبل از اینکه صدام دیکتاتور سرکوب بشه . این همه کشور عراق نا امن نبود این همه انسان بی گناه کشته نمیشد ولی وقتی این تروریست های آمریکایی پا به کشور عراق گذاشتن روزی نبود که عملیات تروریستی در این کشور انجام نشه. آمریکایی ها قصدشون اینه که اونجا رو نا امن جلوه بدن و با این بهانه به اشغال عراق ادامه بدن.
راستی جنگ عراق ۷ سال نبود ۸ سال بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد