سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

شعار تغییر اوباما

این روز ها شاهد خروج نیروهای آمریکایی از عراق هستید. همان شعاری که اوباما در اوایل انتخابات داده بود. سوال اینجاست که چرا اوباما زمان خروج را یکسال و نیم بعد تعیین کرد؟ چرا این فرد زمان خروج را مثلاْ هفته ی اول یا ماه اول تعیین نکرد؟ چون اون ها انتخابات کنگره و بدست آوردن رای حامیان خود را پیش بینی می کردند. الان هم تغییری نکرده از 150 هزار نیرو 100 هزار تاش می رن حدود 50 هزار تاش می مونند. اونم به بهانه ی آموزش نیرو های عراقی ، یعنی عراقی ها قبل از آن بلد نبودن امنیت خودشون رو تامین کنند؟ . شما باید بهشون یاد بدید؟  

سوال اینجاست که قبل از اینکه آمریکا به عراق حمله کند و اون صدام دیکتاتور بود ، آیا آن موقع هم مثل الان کشور عراق ناامن بود اونم تا این حد؟؟؟!!! این همه بمب گذاری و این همه جنایت !!!، پس عراقی های خودشون می تونند امنیت کشورشون رو تامین کنند. اصلا این آقای اوباما که شعار تغییر داده در این مدت حاکمیتش چه کرده؟  

 

شباهت اوباما به بوش 

آیا کسی که شعار میده باید ملت ها رو تهدید به سلاح هسته ای بکنه؟ اونم سلاحی که مردم بی گناه قربانی اون میشن؟ فتنه و آشوب پس از انتخابات و همکاری آمریکایی ها در این موضوع و حمایت از فتنه گران و اونهایی که دنبال ایجاد انقلاب رنگی در ایران بودند نمونه ای از شعار تغییر آقای باراک اوباما است. حمایت از گروهک تروریستی ریگی و به شهادت رسیدن مردم زاهدان توسط این گروهک و حمله ی ارتش آمریکا به پاکستان و یمن و تحریم ایران و ... این ها شعار تغییر دروغین اوباماست. 

سیاه بودن اوباما ، خروج از عراق و  شعار تغییر همه برای فریب افکار عمومی بود تا نظر مردم جهان را در مورد خودشان و سیاست های گذشته ی دولت مردان آمریکا تغییر دهند. و جنایاتشان به فراموشی سپرده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد