سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

تعریف و تمجید دشمن از یک ایرانی

سلام

امشب یک خبر رفت روی سایت یاهو. آن هم در مورد اصغر فرهادی سازنده ی فیلم جدایی نادر از سیمین،  نظرات خیلی ها رو پایین این خبر خوندم ، خیلی برام دردناکه که برخی از ما ها اینقدر ساده دل هستیم. چرا زود قضاوت میکنیم؟ چرا محبت دروغین دشمن رو باور میکنیم؟ چند وقت بود که دائم توی رسانه ها می شنیدم که این فیلم فلان جایزه رو در فلان کشور اروپایی گرفته. تا به جایزه ی اسکار رسید. چیزی که از همه برام عجیب تر بود این تعریف و تمجید دشمنان ملت ایران بود. کسانی چون سیاستمداران آمریکایی ، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، سارکوزی رئیس جمهور فرانسه و وو و ...

به راستی چرا؟؟؟!!!  اینا که نمیخوان سر به تن ما باشه! برای چی این فیلم ایرانی اینقدر طرفدار پیدا کرده؟ چرا این همه فیلم زیبای ایرانی اینقدر طرفدار نداشت! چرا یه سیاستمدار باید بیاد از یک فیلم ایرانی تقدیر بکنه؟ اونم از نوع خارجی؟ براستی برای هیچ کدام از شما این سوال پیش نیامد؟ کار به جایی رسید که حتی صهیونیست ها به سینماها هجوم می بردن تا این فیلم رو ببینند! مگه میشه دشمن بدون هیچ نفعی از آدم تعریف بکنه؟ یه دفعه یاد سخن امام خمینی (ره) افتادم که فرمودند : زمانی که دشمن از ما تعریف و تمجید کرد باید بترسیم. بعد از یک مدتی با خبر شدم این فیلم از جامعه ی ایران یک جامعه ی خشن با مردمانی خشن و بی رحم رو ساخته و داره در ذهن مردم دنیا فرو میکنه که ایرانی بیرحم و خشن هست. همون چیزی که اون ها سال های سال توی رسانه هاشون توی گوش مردمشون فرو میکنند. همون توهین هایی که سال های سال به ملت ما و مسلمانان میکنند. 

این کار بیگانه نشون میده که حتی در زمینه ی یک فیلم ، دادن جایزه ی اسکار ، و حتی جایزه ی صلح نوبل به شیرین عبادی هم ج ن س باز بهایی و همچنین به رئیس رژیم صهیونیستی و حتی به اوباما و ... اینا همه اش سیاسیه . و همه اش دست خودشونه.

یاد فیلم 300 افتادم که هالیوود بر ضد ایران ساخت ! خیلی برام عجیب بود که وقتی به یک سی دی فروشی رفتم و شنیدم که متاسفانه این سی دی در یک مغازه در شهر من در کشور من به فروش میره!!!! به مغازه دار گفتم که این فیلم  برای چی به فروش میره؟ اونم با تعجب به من نگاه کرد و گفت برای چی به فروش نره؟  همه اش صبح تا شب می شینیم از دولت و این و اون انتقاد میکنیم ولی یه ذره به اشتباه بزرگی که داریم میکنیم فکر نمی کنیم! 

منو ببخشید که این پست رو اینقدر طولانیش کردم .

یا حق.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید ملوحی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.itca.ir

ایران تا زمانی که ادمک های بی ادب و کوته فکری مثل شما داره دیگه احتیاج به دشمن نداره

کاش حداقل دلیل توهینت رو هم میگفتی.
و اگه حرف منطقی به جای توهین داشتی میزدی.
کوته فکر کسیه که لبخند دشمن رو دوستی و مهر و محبتش میدونه و اونقدر ساده لوحانه نظر میده که انگار در گذشته هیچ اتفاقی نیوفداده و طرف مقابلش رو هم اصلا نمیشناسه.

یادم تورافراموش سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://khodaehamhast.blogsky.com

سلام.ممنون ازحضورتان.حق یارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد