سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

جواب حرف مفت زن ها

بعضی از حرف مفت زن ها و منافقین راه افتادن و با حرف هاشون در صدد هستن تا ذهن افکار عمومی رو منحرف کنند. حرف هایی مثل :‌ به جای این حرف ها به فکر این باشید که در کشور ما فقر و گرسنگیه ، مردم شکمشون خالیه گرسنه ان. باید به فکر اون ها باشید و این جور حرف ها . یکی نیست به اونها بگه دارن به قرآن و مقدسات ما توهین می کنن شما می پری به شکم ؟ یعنی کسی باید به مقدسات توهین بکنه و تو سکوت بکنی علت و بهانه ات این باشه که توی کشور فقر و گرسنگی هست؟ حالا کی گفتی که توی کشور ما این مشکلات نیست ؟ عزیزم بحث سر توهین به مقدساته توهین به قرآن  یعنی توهین به کلام خدا توهین به اسلام و خدا . این وسط چه ربطی به شکم داره ؟ چرا سعی می کنی افکار مردم رو منحرف کنی؟ چه سودی می بری؟  چه آدمایی ان!

حرف آخر اینکه منه مسلمون اگه از گرسنگی هم بمیرم نمی ذارم کسی به کلام خدا توهین کنه.

والسلام.

جواب توهین به قرآن

خواستم به عنوان یک مسلمان اعتراضم را به توهین به قرآن هر چند کوتاه اعلام نمیام. 

داشتم به این فکر می کردم که چقدر بعضی از آدم ها ضعیف هستن که به جای گفتن یک حرف منطقی  ، به مقدسات دیگران توهین می کنند. 

چند سال پیش اون واقعه را در آمریکا  در 11 سپتامبر بوجود آوردن و بدون هیچ  دلیل و مدرکی مسلمانان را هدف تهمت خود قرار دادن . مثلا الان که بدون هیچ دلیل و مدرکی به قرآن توهین می کنند. سوال اینجاست که چگونه یه گروهک تروریستی که خودشان بارها و بارها ازش حمایت کردن به آمریکا رفته و با اون برنامه ی پیچیده که حتی سازمان های امنیتی آمریکا از آن بی خبر بودند (البته اگه راست گفته باشن) این واقعه را به وجود آوردند و این ها با گذشت چند سال از جنگ در افغانستان  هنوز نتونستن این گروهک کوچک رو از بین ببرند؟و دائما  مردم بی گناه و غیرنظامی افغانستانی و پاکستانی را به خاک و خون می کشند.  

اگر اون ها هم این کار رو کرده باشند اون ها کسانی هستند که خود آمریکایی ها ازشون حمایت کردن و اونها را توسعه دادن . اگر به حرف ها و رفتارهای اون ها توجه بکنید اون ها بیشتر به تروریست می خورن . این که به بهانه ی حمایت از حقوق بشر مردم عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و یمن و پاکستان و ... رو می کشند. و این شعارهاشان که می گویند اگر کسی گناهی بکند مسیح (ع) او را می بخشد . خوب اگه اینطوریه که تمام دنیا رو  نا امنی فرا می گیره و همه گناه می کنند و آدم می کشند و میگن چیزی نیست مسیح گناه ما رو می بخشه. 

ولی قرآن میگه اونی که انسانی رو می کشه انسانیت رو کشته است (مائده/32) این کجاش به ترور می خوره؟؟؟!!! 

این ها همان آدم های نادانی هستند که در جنگ های صلیبی وقتی به سرزمین های اسلامی هجوم می آوردن کتاب ها را سحر و جادو می دانستن و آن ها را به آتش می کشیدن بدون اینکه بدانند در اون ها چه چیزی نوشته شده و وقتی فهمیدن اون کتاب ها چیستند و به چه دردی می خورند به سمت اون کتاب ها گرایش پیدا کردند و به خواندن اون ها پرداختند و به پیشرفت امروزی رسیدن.

ارزش زیبایی

یکی از دوستام گفت رفته بوده خواستگاری یه دختر . اونم رک و پوسکنده بهش گفته من سفید و خوشگلم ولی تو چی؟ اونم دلش شکسته و نا امید. من بهش گفتم یه چیزی بهت میگم برو بهش بگو . بهش بگو خیلی خیلی ببخشید سنگ خلاء هم روز اول هم سفیده و هم خوشگل ، یه مدت که روش از اون کارا رو می کنند سیاه و زشت میشه . مثل ما بعضی از آدم ها که اولش خوشگلیم و بعد از یه مدت پیر میشیم و  زشت می شیم.  

وقتی بچه بودم می گفتم خدایا چرا من خوشگل نیستم ؟‌ولی وقتی بزرگ شدم گفتم خدایا شکرت که من خوشگل نیستم چون فهمیدم که زیبایی هیچ ارزشی جز بدبختی برای آدم نداره و اگه من خوشگل بودم خیلی بدبخت بودم چون آدمهای زیادی رو دیدم که همه اونا رو به خاطر خوشگلیشون می خواستن نه برای خودشون . دو روز بعد هم که دیگه ندارمش  اون وقته که من فدای خوشگلیم شدم . 

یه معلمی داشتیم که می گفت : ‌هیچ وقت زن زیبا نگیرید . چون به یه بارم که شده یکی بهش متلک گفته همین باعث میشه به راه بد کشیده بشه. 

من نظرم این نیست که همه ی آدمای خوشگل بی ارزشن نه ، من می گم آدم هایی که به خوشگلیشون می نازن بی ارزشن .  چقدر مسخره است نه؟!

شعار تغییر اوباما

این روز ها شاهد خروج نیروهای آمریکایی از عراق هستید. همان شعاری که اوباما در اوایل انتخابات داده بود. سوال اینجاست که چرا اوباما زمان خروج را یکسال و نیم بعد تعیین کرد؟ چرا این فرد زمان خروج را مثلاْ هفته ی اول یا ماه اول تعیین نکرد؟ چون اون ها انتخابات کنگره و بدست آوردن رای حامیان خود را پیش بینی می کردند. الان هم تغییری نکرده از 150 هزار نیرو 100 هزار تاش می رن حدود 50 هزار تاش می مونند. اونم به بهانه ی آموزش نیرو های عراقی ، یعنی عراقی ها قبل از آن بلد نبودن امنیت خودشون رو تامین کنند؟ . شما باید بهشون یاد بدید؟  

سوال اینجاست که قبل از اینکه آمریکا به عراق حمله کند و اون صدام دیکتاتور بود ، آیا آن موقع هم مثل الان کشور عراق ناامن بود اونم تا این حد؟؟؟!!! این همه بمب گذاری و این همه جنایت !!!، پس عراقی های خودشون می تونند امنیت کشورشون رو تامین کنند. اصلا این آقای اوباما که شعار تغییر داده در این مدت حاکمیتش چه کرده؟  

 

شباهت اوباما به بوش 

ادامه مطلب ...

حیا و غیرت

من معتقدم جامعه ای پایدار است و از ریشه متزلزل نخواهد شد که در  آن حیا و غیرت باشد.  بعضی ها دارن توی جامعه ی ما حجاب را زیر سوال می برند . و بعضی از آن عده هم که موافقن ولی با قانونی بودن این موضوع در جامعه مخالفند. قبل از اینکه بخواهیم قانون حجاب را را زیر سوال ببریم بهتر است به این فکر کنیم که اولاْ این موضوع در جامعه ی اسلامی یک هنجار اجتماعی است . بعد باید بدانیم که فلسفه ی  حجاب چیست؟ اصلا چرا باید حجاب رعایت شود؟ جواب سوال این است که حجاب فقط برای خود زن نیست ، حجاب برای حفظ جامعه است ، حجاب برای یک نفر نیست ، یک موضوع فردی نیست و موضوعی اجتماعی است و به تمام جامعه مربوط می شود ، چون اگر نباشد جامعه را نابود می کند. ریشه های اخلاقی جامعه را متزلزل می کند و در آن جامعه دیگر اخلاق نیست . همیشه می گن زن باید حیا داشته باشد. توی جامعه ی غرب چند در صد از زنان پایبند به این موضوع هستند؟ و اصلا چیزی با این عنوان رو می فهمند؟ بی حیایی در جامعه ی اروپا آنقدر رواج دارد که برهــــــــــ.نگی شده است نوعی تبلیغات . بی حیایی شده است عزّت اونها،افتخار اون ها. 

چیزی با عنوان غیرت هم تیره و تار شده است . اگر یک حیوان جفتی را انتخاب کند . و حیوان دیگری بخواهد به آن تعرض کند . اون حیوان طاقت نمیاره و با شاخ هاش اون حیوان متعرض رو میزنه . این نشون میده که اون حیوان هم غیرت داره . ولی بعضی از ما آدم ها ....!!!!