سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

انقلاب رنگی

انقلاب رنگی چیست؟  

 

انقلاب رنگی  انقلاب رنگی دسیسه دسیسه

امریکا و دیگر مستکبران غربی همیشه دنبال این بودند که به طریقی به یک کشوری سلطه پیدا کنند. چند ساله که آمریکا و متحدانش با شیوه ی انقلاب رنگی . انقلاب هایی را در کشورهایی چون اکراین و گرجستان ، قرقیزستان ، چک  بوجود آوردند  اونها با نمادهایی که مردم هر کشور به آن از لحاظ اعتقادی و فرهنگی وابستگی دارند سعی دارند فرد مورد نظر خود را با یک انقلاب رنگی به یک کشور مسلط کنند. در کشور اکراین انقلاب نارنجی را به وجود آوردند و فرد مورد نظر خود و حامی خود را روی کار آوردند. در کشور ما هم با نماد سبز و ایجاد جنبش سبز سعی کردند فرد مورد نظر خود را حاکم کنند که موفق نشدند و نخواهند شد. انقلاب نارنجی هم بعد از چند سال در کشور اکراین شکست خورد. و جای خود را به مخالفان این انقلاب داد تا جایی که فرد کودتا کننده ی اکراین که با کودتای رنگی روی کار آمده بود در انتخاباتی که صورت گرفت کمتر از 6 درصد آرا را بدست آورد. 

اوباما و شیمون پرز  رئیس رژیم صهیونیستی هم در ایران از موسوی حمایت کردند تا بتواند با ایجاد انقلاب رنگی دیگر موسوم به جنبش سبز کودتا کرده و قدرت را بدست گیرد که ناکام ماند. 

به خوبی میشه فهمید که جنبش سبز هم یک انقلاب رنگی و در واقع دسیسه ی آمریکا و غرب است و با همکاری غرب بوجود آمده است بخصوص اینکه آنها و رسانه هایشان با تمام وجود از آشوب های بعد از انتخابات حمایت کردند. و موسوی هم در مقابل حمایت آنها سکوت کرد. نماد های رنگی و بحث تقلب در انتخابات در کشور هایی چون گرجستان و اکراین هم مطرح بود . و غرب با این روش ها سعی در سلطه بر ملت ها داشت. و در خیلی از اون کشور ها با این روش موفق بود ولی در کشور ما ناموفق.چون اونها هنوز نفهمیدند این انقلاب به فرد یا گروه و یا حذب خاصی تعلق ندارد و این انقلاب متعلق به همه ی مردم ایران است و فرد یا گروه و حذب و یا جنبش خاصی آن را به وجود نیاورده . ویک گروه کوچک و یا جنبش خاص نمی تواند با یک کودتا بر تمام کشور و مردم مسلط شود.

محدودیت یا حفظ حریم زن ؟

اونهایی که اسلام را زیر سوال می برند و می گویند اسلام با حجاب برای زن محدودیت می آورد خودشان از زن یک برده ی ج.ن.س.ی ساخته اند و حتی از زن یک کالای تبلیغاتی ساخته اند و برای تبلیغ کالاهای خود از تصاویر زنان استفاده می کنند.اگر ما برای زن ها محدودیت قائل بودیم که نمی گذاشتیم آنها در جامعه حضور فعال داشته باشند. حجاب برای زن محدودیت نیست حجاب میشه گفت محدودیته برای اونهایی که می خواهند از زن سوء استفاده بکنند و وارد حریم زن بشوند. اونهایی که اسلام را متهم به محدودیت می کنند خودشان فقط ظاهر زیبای زن و سوء استفاده از زن را می بینند. و به خاطر ظاهر زیبایش و سوء استفاده از او  برایش ارزش قائل اند.  

اسلام حجاب را برای زن می خواد که زن مورد آزار و سوء استفاده قرار نگیرد نه برای محدودیت و نمی خواهد از زن به خاطر ظاهر زیبایش و ... سوء استفاده بشه. اونهایی که با حجاب مخالفند با بعد معنوی وجود زن مخالفند و فقط بعد مادی را می بینند. زن ها برای خودشون حریم دارند که مرد ها نباید وارد حریم زن بشوند وقتی این حریم شکسته شد دیگر اخلاق هم از بین میرود و جامعه به فساد کشیده می شود. وقتی کسی بی حجاب میشه در واقع حریمش شکسته میشه مثل انسانی می مونه که اجازه میده فردی وارد خونه اش بشه و مسائل و مشکلات خانوادگی اش را بشنوه و بره توی جامعه پر کنه اون وقته که اون فرد توی جامعه دچار مشکل میشه. 

این پوشیده بودن زن به عنوان محدود کردن زن هرگز نیست به عنوان حفظ حریم زن است .  

شهید بهشتی

خودخواهی

من بیشتر مشکلات بشریت رو که برای بشریت پیش امده و میاد را  توی این کلمه قرار دادم و خلاصه کردم. بیشتر این مشکلات سر این موضوع خودخواهی است. 

ما ایرانی ها سرشار از هوش و استعدادیم . ولی خیلی از ماها توی آموزش دادن به دیگران بخیلیم و سعی نمی کنیم آنچه را که می دانیم و بلدیم رو یاد کس بدیم و ترس از این داریم که مبادا از دیگران عقب بیوفدیم و دیگری جای ما را بگیرد و این یعنی خودخواهی.به نظر من ما باید ژاپن رو در بخش آموزش الگوی خودمون قرار بدیم . بعد از جنگ جهانی دوم و حمله ی اتمی آمریکا علیه این کشور شهر های بزرگ این کشور با خاک یکسان شد ولی اراده ی این ملت از بین نرفت  و در آن حال و هوا .پادشاه ژاپن دستور داد هر کسی هر چی بلده یاد دیگری بده حتی آمپول زنی. و امروز ژاپن با اون مشکلات به دومین کشور پیشرفته ی جهان از لحاظ علمی و اقتصادی تبدیل شده است.در سطح جهانی هم همینطور کشور آمریکا و دیگر مستکبران به خاطر خودخواهی دائم دنبال اشغال و ظلم علیه ملت ها هستند و هیچ وقت هم از خودخواهی خود سود نبردند و همیشه نفرت ملت ها رو به سمت خود بردند. و حالا هم در آستانه ی ورشکستگی اند. و الان اونهایی که برعکس مستکبران از مظلومانی چون فلسطین حمایت کردند توی جهان و نزد ملت ها محبوب و قهرمانند. بعضی از ما آدم ها حتی بعضی مواقع توی عشق هم خودخواه میشیم در صورت اینکه ادم عاشق اگه خودخواه باشه دیگه عاشق نیست و فقط خودش براش مهمه .مثل یه نفری که به عشقش نرسیده که بخواد به خاطر نرسیدن به خواسته اش انتقام جویی کنه اون انسان عاشق نیست و خودخواهه چون به خواسته ی عشقش توجهی نداره و می خواد به خاطر خواسته ی خودش به اون چیزی که می خواد برسه. مثل پسری که عاشق دختریه و چون جواب رد میشنوه تمام تلاشش رو برای انتقام جویی می کنه حتی آسیب زدن به اون فرد . در واقع اون فرد عاشق نیست و خودخواهه.سوال اینجاست که چرا یه کودک آفریقایی و فلسطینی در فقر و بدبختی زندگی کنند چرا باید یه نفر با پارتی بازی بره توی یه شرکت بزرگ کار کنه و آدم های دیگه ماهها دنبال کار بگردند چرا باید اروپایی ها و آمریکایی ها انرژی هسته ای داشته باشند و حتی بمب هسته ای داشته باشند و ما حتی انرژی صلح آمیز هم نداشته باشیم ؟اگه ما خودخواهی رو کنار بذاریم و احساس بکنیم انسان هایی هستند و اون ها هم مثل ما خواسته ای دارند و حق زندگی دارند شاید اون وقت خودخواهی رو کنار بگذاریم و اون موقع است که همه به حقشون می رسند و عدالت می تونه توی جامعه حاکم باشه. و در آخر : اللهمّ عجّل لولیک الفرج.