سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

سیاسی ، اجتماعی ، مذهبی

ایده ها و نظرات من

وقتی بچه بودم

وقتی بچه بودم توی خونه که بودم بعضی از خانم های اقوام که می امدن خونه ی ما وقتی می دیدم جلوی من حجابشون رو رعایت نمی کنند احساس می کردم برای من ارزشی قائل نیستن دائم می گفتم کی میشه منم بزرگ بشم تا اینا برام ارزشی قائل بشن ولی حالا هم که بزرگ شدم آدمایی روتوی خیابون می بینم که نه تنها برای من و دیگر افراد جامعه ارزشی قائل نیستند بلکه برای خودشون هم ارزشی قائل نیستن چون با بی حجابی ارزش خودشون رو میار پایین . 

چون با بی حجابی اونقدر ارزش خودشون رو میارن پایین که خودشون رو طئمه ی گرگ های ول گرد خیابونی می کنن. اون موقع فقط ارزششون به همین طئمه ی گرگ های ول گرد خیابونیه نه چیز دیگه. 

کاش به جای اینکه در زندگی به غرایض حیوانی فکر می کردیم به عشق فکر می کردیم . اینجوری دیگه دوست داشتن واقعی رو فدای زیبایی های ظاهری نمی کردیم

فرناندو پسوا : ما با غریزه ی ج.ن.س.ی عشق نمی ورزیم، بلکه تحت شرایط احساسی دیگر عشق می ورزیم و در حقیقت این شرایط، همان احساس دیگر است

.
نظرات 4 + ارسال نظر
الهام و هانیه دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.reform1388.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید در ضمن ممنون که از وبلاگ ما دیدن کردید.
فعلا بای

محمد حسن چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://castingmhp.blogfa.com/

دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدن منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خـــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقـــت بود
بشنواین التماس رو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ
ــ
ـ

عشق امروزماله تو روزت مبارک!

شقایق چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.nicegirl2.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدین و خیلی خوب راهنماییم کردین.
من که یه دخترم کاملا حرفت رو قبول دارم ولی....

پروانه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.parwana.blogsky.com

سلام
تشکر که به من هم سرزدید از طرز فکرتان خوشم امد همیشه قلب تان مسلمان باقی بماند وراهتان را سبز میخواهم
پدرود تادرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد